Trust

trust

Moments of fear take hold of my heart
I know you pretend
Being cheerful and strong

Hold up the hope, start again, play your part
This isn’t the end
Our smiles can’t be wrong

There’s no guarantee that this fight is the last
Trust in the fairness
Have hope and believe

Look! There’s our future, forget all the past
There’s love and preparedness
We give and receive

Fingers meet fingers, entwined our hands
Our spirits, they meet
We know what is right

Regardless of where you and I will strand
We’ll stay on our feet
We’ll manage the fight

V.L. 30-10-2015

Over Vera Leimann

Als klein kind al kon ik het niet uitstaan als ik iets niet begreep. Het liet me niet los. Ik stel hem nog steeds, die vraag: "Waarom?" Meerdere malen per dag, maar zelden meer hardop. Er is namelijk bijna nooit één vaststaand antwoord op die vraag. Schrijven helpt me mijn gedachten te ordenen. Het helpt me om de mechanismen achter dingen en gebeurtenissen te ontdekken en beter te begrijpen wat het betekent mens te zijn. Als elk blogstukje uiteindelijk een puzzelstukje oplevert waar ook jij, beste lezer, iets aan kan hebben, dan ben al heel tevreden.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

